Photosession med Dafna:)

Idag har jag vart med Dafna hela dan:) Vi tog mest bara kort och mixtrade med kameran, minneskortet var cp;) Men det blev iaf några bra bilder och jag har haft skitkul hela dagen! Men bäst var ju nästan när jag skulle agera wow-nörd men vi inte hade någon cola så vi tog hallonsoda istället, hahaha^^
Det blev ingen sväng till stallet idag, klockan var så mycket innan jag kom hem och så kände jag inte för att cykla nu när mitt knä inte är så bra... Men imorrn ska jag ta på plåster så byxorna inte skaver lika mycket så då ni;) Jag hade tänkt att rida både Hilda och Kristallen:)
Igår skickade Marie ett sms och undrade om jag ville rida Rayo för Bibbi i Näske på tisdag och det ville jag såklart!:) Ska bli kul att få prova en annan ridlärare som förhoppningsvis vågar säga vad man ska förbättra, istället för ridlärarna på ridskolan... I måndags hade vi ju cavaletti och i slutet av lektionen brukar ridläraren alltid prata med alla om vad man gjort bra och vad man skulle kunna förbättra, och hon sa till mig att jag red den hästen jättebra, tänkte rätt och blablabla och det jag skulle förbättra var... korta upp tyglarna och trampa ner hälarna mer-.- Hade hon nämnt det en gång under hela lektionen hade jag kanske kunnat tänka på det själv också:P Menmen, förhoppningsvis får man lära sig nåt på tisdag då:)
När jag fått bilderna från Dafna lägger jag ut några här, men det blir inte förrän tidigast imorgon;) Och för övrigt är jag värdelös på att komma på bra rubriker^^

Kommentarer
Postat av: Dafna

Har lagt upp några på bdb ;)

2009-10-03 @ 23:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0