Biologiprov...

Hade biologiprov idag, och det gick väl sådär... Gissade mig genom typ hela provet;) Kanske inte så konstigt att det inte gick så bra, jag hade verkligen ingen koncentration när jag skulle plugga igår! Jag tittade i skolkatalogen från 8an medan jag snurrade på stolen, mycket roligare;) Ja, det känns ju verkligen som att man behöver det där höstlovet nu:P Tur det bara är 2 dagar kvar:) Ett glosförhör och så ska jag läsa klart en bok, sen är det looov!:D Sen fick vi ju klasskortet igår också, det blev faktiskt bra:) Mycket bättre än förra året då fotografen tog bilden när ingen var beredd;)
Men annars har det väl inte hänt nåt speciellt, ska ut och övningsköra snart:P Göra vägarna osäkra;)


Den här låten är asbra, ni måste lyssna på den!:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0