Träning:P

I morse var jag som en zombie, släpade mig runt på skolan halva dan! Det var längesen jag var så trött...;) Men jag tror inte jag är ensam, när jag kom till skolan hade 3 klasskompisar kommit. En låg och sov i fönstret och de andra två sov på varsin soffa^^ Men till slut tog dan slut så det kändes bra att få åka hem och vila en stund innan jag åkte till stallet:) Det var Sandra-träning med Hilda och vi tog på henne stångbettet för det är mycket lättare att få henne att arbeta i rätt form med det. Ganska mycket svårare med dubbla tyglar men nån gång ska man ju lära sig det också;) Det gick bra, vi tränade på att ändra takten i skritten så det hon minskade i steglängd skulle hon öka i hur högt hon lyfter benen. Sen är ju jag sån att jag inte känner när det blir rätt eftersom jag inte vet hur det ska kännas men både Sandra, Linda och Jeanette tyckte det såg bra ut så det var kanoners!;) Så vi får se om jag och Jeanette kanske åker iväg till Sandra på söndag och provrider någon av hennes hästar för att få se hur det verkligen ska kännas:) Det är ju som sagt lite svårt att jobba mot nåt man inte vet hur det ska vara...;)
Menmen, nu ska jag sätta mig och plugga inför svenskaprovet på fredag och sen blir det Desperate housewives:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att det giick brra för er=)

2009-11-03 @ 22:14:37
Postat av: Linda Calissendorff

Ni var duktiga hoppas ni kommer i väg på söndag nästa helg jag ska kolla om jag kan ta ledigt! =)

2009-11-05 @ 00:20:10
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: ida

Sv: ja ibland ser han verkligen ut som en unghäst när vi är ute i skogen^^

jo jag har faktiskt funderat på det, vet bara inte hur van och om han är van att vara i ridhus, jag ska fråga hon som rår om han, har som aldrig behövts fråga förut :P

2009-11-06 @ 19:10:23
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: ida

heh det var då ni raceade runt va? ;)^^

ja, jag tror inte han bryr sig om andra hästar men skulle vara lite jobbigt om han inte ville gå in i ridhuset ba, tyvärr ida nu är lektionen slut xD

2009-11-06 @ 19:46:45
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0