Torsdag

Torsdag idag, det betyder fredag imorrn!:) Idag hade vi föreläsningar på högskolan hela förmiddagen, en i kemi och en i fysik. Egentligen tycker jag inte man lärde sig så mycket utan de ville nog mest bara få oss att börja plugga i Umeå;) Sen var det engelska och då tränade vi lite på teatern. Sen psykologi där vi typ mest flummade oss igenom hela lektionen. Jag fattar inte hur hon ska kunna sätta betyg på oss, vi har ju typ bara genomgångar hela tiden^^ Efter det var det programmering, och jag tog mig igenom hela lektionen utan ett enda blogginlägg:O Visst är jag duktig?;) Haha:P
När jag kom hem satt jag mig och försökte fixa en header eftersom Ida var så snäll och berättade hur jag gör för att ladda upp den:) Men jag fattar ingenting av mitt photoshop, det ser inte alls ut som dem på youtube:S Så det gick inge bra...:/ Men har jag inget att göra nån dag (vilket inte händer så ofta...) får jag väl sätta mig ner och läsa photoshop-bibeln som jag fick låna när vi installerade det;)
Nu ska jag snart ut och övningsköra så håll er inomhus, stäng fönstren och lås dörrarna!;) Sen blir det plugg har jag tänkt. Men iofs tänker jag det varje kväll men det blir aldrig nånting av det... Skärpning!

Kommentarer
Postat av: ida

lycka till med headern ;)

2009-11-19 @ 21:21:06
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack, det lär behövas!;)

2009-11-19 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0