Tisdag

...och regnet det bara öser ner! Kan inte nån uppfinna någon supersvamp som tar åt sig all regn så kan man bestämma själv när det ska regna?;) Idag var en rolig dag, alla var asroliga!^^ Sista lektionen hade vi psykologiprov, och jag är då glad att jag inte pluggat nånting kan jag säga... Slösa bort tiden på nåt som inte ens skulle komma på provet:) Det var typ bara att flumma sig igenom alla frågor... Sen vet jag ju inte vilket betyg jag får än heller så jag ska kanske inte säga så mycket;) Men det var inte så jag satt och tänkte "neej, inte det här! Jag minns att hon tog upp det, men inte vad hon sa..." så det var bra:) Jag satt mest och störde mig på hennes meningsuppbyggnader, vissa var helt fel:O Fick lov att läsa frågorna flera gånger för att fatta vad hon ville ha för svar;)
Nu ska jag iväg till Hilda hade jag tänkt. Känns inge kul när vädret är som det är...:/ Plan lär ju vara ännu blötare än förra gången, och nu kan man ju inte rida på mon heller när hon bara har en sko... Men jag får se hur jag gör, kanske lite NH på gången passar bra?:P Pappa är ju hemma nu så nu får cykeln vila i en vecka igen, haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0