Styrka och kondition in my heart!;)

Dagen började faktiskt ganska bra med styrka och kondition som första pass:) Vi började med teori om pulsen och vid vilken puls man ska ligga för att få ut mest av träningen. Ganska bra att veta faktiskt, det är inte vid hög puls man bränner fett utan när man ligger på mellan 60 och 70% av maxpulsen! Sen började vi med lite styrketester, känns bra att typ alla konditionstester är klara nu, så nu är det bara att visa musklerna och ösa!;) Jag började med bänkpressen som kändes lite småläskig eftersom jag inte provat det sen jag gick i 6an och då höll jag på att ramla av bänken...;) Men det gick ganska bra, gjorde iaf 14 på 20kg så nästa gång blir det mer!:P Sen har det inte hänt nåt mer speciellt idag, var skittrött hela dan för jag kunde nästan inte sova nånting inatt... Så när man kom hem skulle vi ta ner studsmattan och det slutade med att jag fick en stålfjäder i skallen av brorsan som inte kan lyssna när jag säger att det inte är bra att kasta fjädrarna. Bra man är respekterad känner jag^^ 
Ända sen jag kom hem har jag känt mig asdeprimerad, typ som att man är värdelös och inte klarar av nånting själv. Vet inte varför eftersom jag alltid är glad på skolan och där det är mycket folk, det är bara hemma det brukar bli så:S Men några timmar efter jag kommit hem ville Åsa ha hjälp med att fixa nån film på datorn så jag gick dit och hjälpte henne och sen blev jag glad igen:) Var väl kanske en promenad i frisk luft och sen vara med en kompis man inte träffat på ett tag som behövdes:P 
Jag har tittat runt lite på internet efter systemkameror, och jag har hittat en som verkar bra:) En Canon eos D1000, verkar inte allt för komplicerad och hyfsat bra pris för att vara systemkamera också. Men jag funderar, nån som vet om de brukar ha mellandagsrea på internet?:S Inget man hört talas om, men man vet ju aldrig;)
Imorrn är det Sandra-träning med Hilda igen!:) Tränade lite själv under lovet och då kändes hon jättefin så är taggad inför imorgon, då ska vi ta på henne stången istället för tränsbettet och hon brukar ju bli en lite annan häst då;) Förhoppningsvis kommer hon igång mer med bakbenen då, det är det som är viktigast i dagsläget:) Menmen, ha en bra kväll alla bloggläsare!;) 

Kommentarer
Postat av: ida

japp det brukar vara mellandagsrea på internet, det var iaf det förra året när jag köpte från elgiganten tror jag det var :}

2009-11-02 @ 21:33:55
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Linda Calissendorff

Inte ska du vara deppad då du är ensam inte! :0/

Å du klarar av hur mycket som helst Sandra du går en jobbig linje med massor av läxor så inte konstigt du blir trött i mössan...jag skulle inte orka en dag :0(



Så i morron är de träning jag längtar jag med! =))))

2009-11-02 @ 23:13:18
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0