Söndag

Söndag IGEN! Helt seriöst, det är söndag oftare än fredag:O Men idag åkte jag iväg och red Hilda:) Provade lite mer med skolskritten och det gick mycket bättre idag än förra gången jag provade! Nu vet jag i alla fall vad jag jobbar mot så även fast det bara blir en liten skillnad mot den "vanliga" skritten är det små små steg i rätt riktning!:P Sen var ridplan som en swimmingpool av allt regn så jag red inte så länge utan vi var ute i max 15 min, men några bra steg fick vi ju till i alla fall så jag tyckte det räckte:) Hilda var också ganska glad över att få gå in i stallet en stund också;) Sen såg jag att båda bakskorna var helt lösa på ena sidan och att hon tappat ena framskon så Jeanette hjälpte mig dra av bakskorna och så får jag ta den sista skon nån annan dag:P Tror inte det är någon fara att hon bara har en sko när hon ändå sjunker ner så långt i leran i hagen, då lär hon ju inte känna av att det är ojämnt...
Men nu ska jag duscha och sen ska kaninerna få lite uppmärksamhet och städade burar:) Efter det måste jag sätta mig och plugga psykologi *suck* har verkligen ingen motivation till att plugga känner jag... Men jag valde ju program själv och som man bäddar får man ligga!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0