Fredag

Veckan har faktiskt gått ganska snabbt, härligt!:) Idag hade vi kemiprovet, och det gick väl sådär... Känns som att jag varit hemma 3 dagar i onödan då det gick som det gick. Menmen, varken jag eller Hilda dog ju inte av några dagars vila så;) Gick iväg till stallet idag, och guud vilken hästabstinens man får efter några dagar! Haha;) Hilda verkade iaf glad över att få komma in i stallet och spetsade öronen så fort hon såg tränset, kul med en arbetsvillig häst!:) Eller arbete och arbete, vi skrittar ju bara nu bara så hon ska få komma ur lerhagen och få röra lite på sig. Men det märktes att hon stått i 3 dagar nu, hon blev rädd för allt!;)
Då jag cyklade omkull för några månader sen slog jag ju i knät ganska ordentligt och efter det har det inte blivit riktigt bra. Så i onsdags skulle jag beställa från Hööks och såg att de hade BoT för knäna, så ska bli kul att se om det funkar!:) Finns ju en massa BoT-grejer till hästar som verkar funka bra:P Det kan ju inte bli värre iaf, nu kan jag ju typ inte ens gå ner för en trappa utan att det tar emot...

Imorrn är det NH-kurs i stallet för Hans Ölund, ska bli kul att se om man gjort rätt eller inte då man tränat själv:) Kursen skulle vara sammanlagt 4 timmar så jag vet iaf en som kommer vara snurrig i huvet imorrn...;) Sen ska jag rida galoppintervaller med Kristallen så det blir en heldag i stallet!:) 

Kommentarer
Postat av: Sanna

2009-11-27 @ 22:40:55
URL: http://rayoosanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

glömde texten...=/

kommer säkert att bi en lärorik dag imorgon=)

2009-11-27 @ 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0