Fredag

Hej alla glada!:) Fredag idag, känns riktigt skönt med sovmorgon imorgon:P Det blev inte så mycket bilkörning igår, vi kom till pappersinsamlingen ungefär innan vi märkte att det läkte bensin. Så det blev till att åka hem och tillbringa kvällen i garaget istället...
Idag började vi med engelska, fortsatte träna på teatern så det var inte så ansträngande:P Sen på lunchen provade vi ett experiment vi ska visa på torsdag när 5orna kommer till nola:) Vi ska lägga ner ett paket mentos i en 1,5 liters coca-cola light;) Vi ska ju ha det inomhus och eftersom vi inte vill att colan ska spruta upp i taket ska jag hålla en stor bägare över så allt far ner i baljan istället. Så vi provade det och det blev ett så högt tryck så jag fick ta i för att bägaren inte skulle fara upp i taket!:O Ungefär såhär ser det ut:  
Sen hade vi våran vanliga kemi och efter det svenska. Sen fick jag skjuts hem så var hemma kanske kvart över 3. Lyx!:) Så jag var i stallet ungefär samma tid som bussen jag brukar ta åkte från stan... Men red Hilda en stund på plan, och jag tror hon börjat prata med tvärtomspråket;) Vill jag sakta ner springer hon snabbare och vill jag öka blir hon jättelat^^ Tur hon har blivit som en fotölj att sitta på så man sitter kvar vad hon än hittar på...;)
Nu funderar jag på om jag ska ut i garaget och hitta på nåt, kanske tvätta bilen? Den är jättesmutsig!:O Sen kanske jag åker till Sidensjö nånstans och hämtar brorsan, han är hos nån kompis och tittar på film tror jag:P 
Här har ni dagens låt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0