Onsdag

Känner mig mycket bättre idag, kan till och med andas genom näsan!:O;) Men var hemma ändå och vilade mig så jag kan gå till skolan full av energi imorrn! Haha, hur länge den energin varar återstår att se... Känner jag mig själv tror jag att den försvinner ungefär samtidigt som väckaren ringer;)
Men har inte gjort så speciellt mycket idag, städade lite medan jag öste på med Tomterock och lanade FarmVille med mig själv. Sen fick jag stränga order av min kära moder innan hon gick till jobbet att jag skulle dricka mycket. Hur man tolkar det är väl upp till var och en, men jag gjorde som hon sa iaf:)
Jag känner att jag inte kommer nånstans med det här blogginlägget, allt är bara oseriöst och flummigt^^ Men lägger upp några naturarskämt istället, de är såå bra!:D




Sen har vi ju det gamla derivata-skämtet:
-Varför kan man inte derivera en samhällare?
-De saknar funktion.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om, men ni måste ju bara hålla med om att de två uträkningarna var väldigt klockrena!;)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Har sovmorgon imorgon, yihooo

Jag har känt mig jättepigg idag, gjort tyska, matte, psykologi och sedan cycklade jag på motionscykel i 2 timmar medan jag tittade på tv ^^

2009-12-09 @ 22:21:05
Postat av: Dafna

oj jag skrev cycklade oops...jag menar cyklade

2009-12-09 @ 22:22:03
Postat av: Anonym

hehe... asss kul jag skrattar ihjäl mig

2009-12-18 @ 23:13:47
Postat av: Sandra

Moget att vara anonym Amanda:) Hahaha;)

2009-12-18 @ 23:24:19
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0