Lördag, eller?

Har typ ingen koll på vilken dag det är längre^^ Är man ledig ska man vara ledig på riktigt!:) Men idag var vi i stan och köpte kameran. De hade reat ner den asmycket, 2200kr billigare än i vanliga fall!:O Men det är bara att tacka och ta emot och det lilla jag har hunnit prova är den jättebra! Så det blir väl eldprovet imorrn då när jag och Dafna ska in till stan och titta på Calle och Erik från Idol, då lär det bli några hundra bilder....;) Objektivet har inte så bra zoom, men det får duga än så länge. Följde ju med kameran så då tyckte jag det var onödigt att köpa ett till, det får vi ta till sommarn eller nåt;) Sen for vi och såg Göta Kanal 3, och den var väl hyfsad men det handlar ju typ inte om varken kanalen eller båtar längre utan de sprang mest bara runt och tjatade om pengar^^ Och så framställdes kronofogden som riktiga dumskallar, nästan Mr Bean-stuk på allt. Men de kanske är så, vad vet jag?;)
Efter stan for jag till stallet och red Hilda en sväng:) Kände inte för nån seriös träning så en barbackatur i skogen passade perfekt! Men det tror jag inte Hilda tyckte, hon var skitsur och hoppade mest bara runt och pep hela vägen...^^ Sen kom vi tillbaka till gårdsplanen och då fick hon ett till ryck och blev rädd för en buske eller nåt haha;) Trodde inte hon skulle klara av att bocka med den där magen, men tydligen gick det också;) Man slutar aldrig att förvånas över den där hästen... Men det är bra, ingen dag är den andra lik:)

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Roligt du ha samma kamera så kan du lära mig om den ler =) Å knäpp några snygga kort på Calle å Erik så man får dregla liiiiiiiiite!

2009-12-27 @ 00:16:15
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Absolut!:) Måste bara lära mig själv först...;)

2009-12-27 @ 19:30:33
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0