Julaftonskvällen:)

Ja, kan ju fortsätta där det förra inlägget slutade...;) Släkten kom runt halv 3, och då satt vi och gjorde ingenting till Kalle Anka började. Sen var det julbord och efter det gick pappa iväg och tomtade hos en familj på slingan nedanför:P Sen var det julklappsöppning:)

Pappa blev så glad över 2 av sina julklappar, en plasttraktor han fick av en jobbarkompis och volymschampot han fick av mig;) På flaskan står det "volume sensation" så vi får se om de håller vad de lovat!;)

Jag fick tärningar att ha i bilen. Nu ska jag göra raggarbil av A4an!;)

Grejerna jag fick:) Orkar inte skriva ner allt, men det mesta syns ju vad det är:P

Kusin min:)♥

Jag och andra kusin min:)♥
Nu har vi suttit och spelat Calle Kristianssons skiva som pappa fick av mig i julklapp. Jag hade hoppats att han inte skulle tycka om den så jag skulle få ta över den, men det verkar som att jag får bränna av den istället, hahaha;) Menmen, nu ska man väl kanske vara lite social en stund eller nåt:)

Kommentarer
Postat av: Dafna

Vad fin du gjorde dig till jul :O

Själv gick jag i mjukisbyxor till mormor och morfar XD

2009-12-25 @ 00:03:20
Postat av: Sandra

Haha min mamma hade fått damp om jag skulle haft mjukisbyxor kan jag ju sägax) Hon blev nog sur när jag sa att jag skulle ha samma klänning som förra året...;)

2009-12-25 @ 10:31:17
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0