Fredag

Idag har vart en riktig jävla skitdag! Vet inte varför, men har tagit åt mig och blivit förbannad av ALLT folk sagt och gjort under hela dagen... Samtidigt är det ju inte deras fel att jag har en dålig dag så man får försöka att i alla fall inte se arg ut;) Kan tänka mig att jag inte lyckades speciellt bra men...^^ Det kändes som en ganska ovärd dag, vi hade inte en enda "riktig" lektion utan på engelskan spelades det mer teater som man satt och kollade på. Sen lunch i 2,5 timmar och efter det skulle vi egentligen ha kemi, men vi övertalade läraren att vi ville se julkonserten så vi gjorde det istället. Sen hade vi engelska igen när vi egentligen skulle ha svenska så vi satt och kollade på ännu mer teater. Skönt med en slapp dag ibland, men jag hade lika gärna kunnat stanna hemma då man ändå inte hade missat nånting... Eller det är väl klart man ville se teatrarna, men kunskapsmässigt hade jag inte missat nåt:P
Ikväll är det semifinal i Idol. Helt ärligt tycker jag att årets idol har varit riktigt dåligt, jag har inte haft någon riktig favorit utan de flesta har varit ganska tråkiga... Jag har ju hejjat på Calle hela tiden, men han känns inte som nån som riktigt passar på en sån där scen. Han passar bättre på ett lugnare ställe med en akustisk gitarr tror jag.  

Jag vill ha Calle och Tove i final, men det lär ju inte hända utan tror Calle åker ikväll. Det är alldeles för många som tycker om Erik för att han ska åka;)
Men nu har jag varit tillräckligt negativ för idag. Det är såå tråkigt att läsa folks texter då de bara klagar och klagar, men idag orkar jag bara inte vara positiv så deal with it:)

Och kom ihåg:
Det är inte isen som får folk att köra av vägen,
det är det de blandar den med.

Har ingen aning om vad det har med det här att göra, men det är ju sant i alla fall;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0