:)

Oj vad aktiv jag har vart på bloggen känner jag... Men har suttit hemma och inte orkat göra nånting i 2 dagar nu så har ju liksom inte hänt så mycket:P Men idag åkte jag iaf iväg till stallet:) Började med att löslongera Hilda en stund, och oj vad sur hon blev!:O Hahaha, det var läängesen hon hoppade och bockade sådär kan jag säga;) Men när det väl släppte gick det väldigt snabbt och hon blev aslugn och gjorde precis som jag ville♥:) Så efter det hade jag tänkt att träna lite nh också, men hon stod och hängde med huvudet och gäspade hur länge som helst så jag gav mig där. Lika bra att sluta när det går bra som sagt:) Sen var det Kristallens tur att få komma ut på plan en stund, och idag var hon ju bara bäst! Lite okoncentrerad och gick hellre och tittade på allt annat, men hon svarade jättebra på trampen i stigbyglarna och flyttade både in och ut på volterna i båda varven:D Sen var det nån idiot inne i Bjästa som började skjuta raketer så jag trodde att hon skulle få nåt ryck och sticka, men hon stod bara och tittade på dem som om inget häntO.o Konstig häst som blir rädd för granar men inte för raketer;)
Jag satt och kollade på den nya kameran för ett tag sen, och snart har jag tagit 700 bilder!:O Mycket ratbilder som bara är att radera såklart men ändå, har ju bara haft den i 3 dar...:P
Här kommer dagens låt också;) Vet inte om jag har lagt upp den förut, men den är fortfarande lika bra!:)  

Kommentarer
Postat av: Dafna

Haha, 700? Du måste ju spara lite till nyår då du faktiskt har något att ta kort på ;)

2009-12-31 @ 00:35:54
Postat av: Sandra

Haha jaax) Äh, jag har ju med mig batteriladdaren så det är lugnt;) Och klarar inte kameran att ta mer än 700 bilder är det ändå inget att ha;)

2009-12-31 @ 11:14:03
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Linda Calissendorff

Roligt att hon börjar bli duktig lilla stora älgen! =)) Gott nytt år på dig & familjen!

2009-12-31 @ 16:36:14
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0